.

Volgers

donderdag 10 augustus 2017

Little Miss Muffet Stamps DT

Hi everyone,
Today starts a new 
anything goes challenge 
at Little Miss Muffet Challenge blog.

This time I picked one of the cute girls stamps
from Little Miss Muffet called
Polka Dot Pals Tanzen
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag start een nieuwe challenge op het


Little Miss Muffet Challenge blog.

Dit keer heb ik 1 van de leuke meidenstempels
gebruikt van Little Miss Muffet genaamd


It was lovely colouring this sweet one with my copics.
You can find this stamp here.
This is the card I made with her:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het was super deze met mijn copics te kleuren.
Je kunt de stempel hier vinden.
Dit is het kaartje wat ik met haar gemaakt heb:


Paper is from Maja design.

Thank you so much for visiting this blog today.
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Papier is van Maja Design.
Superbedankt dat jullie vandaag mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

3 opmerkingen:

  1. Het kaartje is prachtig ingekleurd vooral de huid, haren en kleedje en van een mooi katje voorzien, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeousness! And lovely shading too, especially on the white, it can be so tricky!

    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.