.

Volgers

zaterdag 24 december 2016

Marianne Design

Good day everyone,
Today I want to share something special with you all.
My first mixed media canvas created by me.
I did have a lot of inspiration from the Mixed Media
class from Kit and Clowder as the same techniques
are used in one of the projects.
For my project I used a lovely stamp from Marianne Design.
So happy to see cat stamps and this serie is so darn cute.
They are clear stamps.
----------------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Vandaag wil ik iets speciaals met jullie delen.
Mijn eerste mixed media canvas door mezelf ontworpen.
Ik heb veel inspiratie gehad van de Mixed Media les van
Kit and Clowder en dezelfde technieken gebruikt
als van 1 van de projecten van deze les.
Voor mijn project heb ik een superlieve clear stempel gebruikt
van Marianne Design.
Ik was zo blij met deze lieve serie stempeltjes.


The mage is coloured with Derwent pencils.
And here is my canvas:
-----------------------------------------------------------------
Het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden.
Hier is mijn canvas:


Thank you for visiting my blog.
I am really looking forward to your comments,
Untill next time,
Happy Crafting and hugs,
Marion
----------------------------------------------------------------------------
Super bedankt dat jullie mijn blog bezochten.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

7 opmerkingen:

  1. Oh wat is ie leuk.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dear Marion this is gorgeous!
    wish you a very Merry Christmas!
    lots of hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi winterkaartje vinden we dit, met mooi ingekleurde afdrukjes en hele leuke versieringen, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! Marion :-D Superleuk gedaan!
    Fijne kerstdagen!! <3
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey, is super gedaan, mooie kleurencombinatie gebruikt.
    Groeten Lodia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love all the textures! If I lived closer I would be popping to see you and demanding to be able to touch it :) Think this is so successful! Hope you get a chance to do some more of these in 2017 :)
    Annabel - Knitty Kitty Digis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun mixed media project! I've never tried this! Your first canvas is definitely a winner! The texture looks amazing! I hope you plan to do more of these!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.