.

Volgers

woensdag 22 april 2015

Copic Marker Benelux DT

Hallo allemaal, 
fijn dat jullie tjd maken dit blog te bezoeken.
Vandaag wil ik, Marion, jullie een kaartje laten 
zien met een Sprite digi van Aurorawings.


Ik wilde een oudrose roos maken en dit
zijn de kleurtjes die ik gebruikt heb:
Sprite: RV34 - E95 - R11 - R00 - G99 - YG67 - YG63 - G12 -
E000 - E00 - E21 - E11 - E04
Roos: R56 - RV34 - E95 - R11 - R00 - G99 - G17 - G14 - G12
Grond: W5 - W3 - W1

Deze oudrose kleur had ik nodig omdat ik de digi wilde
gebruiken op een kaartje uit een stansblok van Studiolight.
Dit is het kaartje waarop ik deze sprite geplakt heb:


Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie geven kon.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

9 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Marion... Gaaf gemaakt en gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super tof kaarje is dit, fantastisch ingekleurd en heel mooi stikwerk, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morning Marion, loving this card, beautiful soft colour palette, always love all your layering and stitching.

    Hugs Erika. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totally gorgeous Marion ! Your colouring is simply stunning ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... wunderschön coloriert, eine klasse Karte.
    LG
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw, what a sweet card! Fabulous colouring of this sweet image! And I love seeing the kitty! Wonderful papers too! Hope to write to you soon, dear friend. Not much news to share at this point - very boring life here LOL! Sending lots of cuddles to your furbabies!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just gorgeous,love the design and fab image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.