.

Volgers

dinsdag 28 april 2015

Cards und More Challenge

Todays starts a new challenge over at the Cards und More Challenge blog.
Theme for the upcoming fourtnight is Baby.
Do check out the challengeblog or visit the personal blogs of my fellow teammies 
to see what lovely creations they made for this challenge.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag start een nieuwe challenge op het Cards und More Challenge blog.
Thema voor de komende veertien dagen is baby.
Neem gerust een kijkje op het challengeblog of breng een bezoekje aan de
persoonlijke blogs van mijn mede teamgenootjes om te zien
wat voor moois hun gemaakt hebben voor deze challenge.


I made a CAS card for this challenge.
I so loved the image that I wanted to keep the rest of the card simple.
The word BABY is made with Whiff of Joy dies.
Here is another closeup off this image:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een CAS kaartje gemaakt voor deze uitdaging.
Ik vind het afdrukje zo leuk dat ik de rest van de kaart sobertjes hield.
Het woord BABY is gemaakt met Whiff of Joy stansjes.
En hier is een het stempeltje nog eens in het groot:


Sadly this will also be my last post for this challengeblog.
Thank you for visiting my blog today,
Untill next time,
Hugs,
Marion
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helaaas is dit ook mijn laatste post voor dit challengeblog.
Bedankt dat jullie een bezoekje aan mijn blog brachten.
Graag tot een volgende keer,
Liefs,
Marion

10 opmerkingen:

  1. Super is dit geboortekaartje geworden, prachtig ingekleurd , een fijne rand en mooi stikwerk maken het geheel af, Ma en Pa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is sooooo sweet Marion ! Love your colouring... The teddy looks great ! Hugs, blessings and love from Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marion, love your CAS card, the baby image is so cute.
    Happy crafting, hugs Erika. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful....Lovely design and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet und wonderful, great card.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a sweet baby card! I like your CAS style, Marion! Sending you lots of hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk, Marion en je doodles echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

So glad you are taking your precious time to leave me a comment, I really appreciate this.
Wat fijn dat je de tijd neemt een reactie te achterlaten, ik waardeer dit enorm.